onsdag 13 oktober 2010

OJOJOJ

Hoppsan det var ett tag sedan man var här inne. Ja vad ska man säga det har hänt mycket sen sist så jag kan lika gärna hoppa till vad som händer nu. Vi håller på med ett skojjigt projekt i skolan där vi ska skapa en mötesplats som vi ska tänka oss e på typ Stortorget. Jag och Nathalie ska göra en antistress Zehn-buddhistisk trädgård. Vi ska vara klara nästa fredg och ingen har typ börjat ordentligt än. Jaja det kommer säkert flyta på när alla bitar fallit på plats och man kan jobba ordentligt och veta vad det är man ska göra. Min älskade syster Amalia fyller 12 på fredag så jag har nu inhandlat de presenter som hon ska få och hon kommer säkert bli superglad. Hm ska nog kolla lite vänner nu sen Center Stage och sedan blir det nattinatii. Matte i morgon 8.30 och dagen slutar med spanska. Pappa hämtar väl mig vid 16.00 - 16.30 cirkus :D skriver imorrn med :D XOXO Coco

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar